Jumat, 21 Oktober 2011

Ada masalah dengan wajah anda.....................

Bukan satu benda yang asing untuk melihat kebanyakan perempuan di negara Barat yang telah mengubah bentuk tubuh dan wajah mereka. Walaupun tidak banyak sekurang-kurangnya ada satu bahagian pada tubuh dan rupa mereka telah diubah.

Ramai gadis-gadis yang obseskan kecantikan dan menderita inferiority complex memilih untuk melakukan pembedahan plastik kerana ingin digilai masyarakat dan mendapat layanan yang lebih baik.. Bukan itu saja mak nyah – mak nyah yang merubah jantina mereka juga melakukan pembedahan wajah agar kelihatan lebih ‘tulen’ dan ‘lembut ‘

Selain membesarkan buah dada dan inject punggung, bahagian muka juga adalah ’tempat’ favourite untuk dijadikan permainan doktor. Muka, mempunyai kelebihan yang penting untuk menarik pandangan orang tertumpu padanya. Mereka bukan saja ingin menjadikan bahagian ini lebih cantik tetapi pada masa sama mengubahnya menjadi lebih seksi. Erotisnya terletak di muka sehingga berpakaian rapi dan sopan pun masih kelihatan sangat mengghairahkan di mata lelaki.

angelina-jolie-1600x1200-02 

noradanish

Produk kami hadir untuk mengatasi masalah-masalah yang anda miliki saat ini. seperti berjerawat bisulan dan lain-lain sehingga anda kurang percaya diri untuk berinteraksi dengan orang lain. Kami tawarkan Produk diantaranya:

 

Gamat Vitagel

Health Care - HC 008
Product Description
Bahan tradisional yang dapat melembutkan kulit, membantu menyembuhkan luka-luka ringan, cedera, bengkak (peradangan), menghilangkan jerawat. Komposisi: Kompleks Peptida yang berasal dari Gamat (10%), trietanolamin, gliserin, metil paraben, vitamin C, propil paraben, karbomer, urea imidazolidin, air.

CARA PEMAKAIAN :
Gunakan pada daerah kulit yang sakit dua atau tiga kali sehari.
 
 
 

K BEAUCARELINE Sunscreen Cream SPF15

Beauty Care - BC 020
Beauty Care - BC 020
Product Description
Sunscreen Cream SPF15
• Melindungi kulit dari sinar UVA dan UVB.
• Memperlambat proses penuaan yang disebabkan oleh sinar UV.
• Membantu melembabkan untuk menjaga kesehatan kulit.
• Tidak berminyak dan tidak menyebabkan penyumbatan pada pori-pori kulit. Kulit kana terasa nyaman setelah pemakaian.
• Cocok sebagai alas bedak .Suitable to be used as base powder for makeup.
• Cocok untuk semua jenis kulit.
 
 
 Minat hub: 085234845558 (Muhamad Soleh), Email: gus_soleh@yahoo.com, YM: gus_soleh

Tidak ada komentar:

Posting Komentar